שלב שלישי - פרסום וקניית מדיה
הגדרת אפיקי הפרסום המשתלמים והרווחיים ביותר צריכה להתבסס על צרכיו של קהל היעד שנגזר מהתכנית השיווקית ומיעדי המכירות. באמצעות זיהוי נכון של הצרכים הללו וכך הגדרה טובה של אפיקי הפרסום, ניתן לייצר סינרגיה שיווקית שמאפשרת לפרויקט שלכם מיצוי מרבי של הפוטנציאל הגלום בו ומימוש הרווחים הגבוהים ביותר.
  • פרסום אורגני בגוגל
  • פרסום בגוגל עסקים לפי אזור החיפוש (Google My Business)
  • יצירת באנרים ורכישת שתחי פרסום בלוחות נדל"ן
  • רכישת שטחי פרסום באתרים מקומיים
  • פרסום ממומן בגוגל (ניהול קמפיינים Google Adwords)
  • פרסום ממומן בפייסבוק (Facebook Ads)
  • פרסום ממומן באינסטגרם
  • פרסום בעיתונים מקומיים
  • ניתוח תנועת גולשים
  • שלטי חוצות
  • פרסום ברדיו
  • פרסום בטלוויזיה
פרסום וקניית מדיה